Monday, January 23, 2012

Շնորհակալություն Ֆրանսիային... Սենատն ընդունեց Հայոց ցեղասպանության հերքումը քրեականացնող օրինագիծը...

Ուզում եմ իմ ու իմ նման շատ ու շատ հայ երիտասարդների անունից շնորհակալությունս հայտնեմ Ֆրանսիային...  Այնքան ուրախացա, որ հուզմունքից ու ոգևորությունից նույնիսկ աչքերս լցվեցին. ))))))   Այդ երկիրը միշտ էլ իմ համար առանձնահատուկ է եղել: Ու հիմա հասկանում եմ, որ իրոք չեմ սխալվել...  Կեցցե Հայաստանը, կեցցե Ֆրանսիան, կեցցե արդարությունը. . .  Այս օրը դեռ երկար կհիշվի...
Չնայած Թուրքիայի բազմաթիվ անհեթեթ սպառնալիքներին Ֆրանսիայի Սենատը ընդունեց Հայոց ցեղասպանության հերքումը քրեականացնող օրինագիծը...Օրինագծի քվեարկմանը մասնակցել է 213 սենատոր, այն ընդունվել է 127 «կողմ» և 86 «դեմ» ձայներով:
Նշեմ, որ ներկայիս օրինագիծը վերաբերում է մարդկության դեմ գործած ոճիրներին: Ֆրանսիան պաշտոնապես այդպիսին է համարում հայերի եւ հրեաների ցեղասպանությունը:
Ըստ օրինագծի Հայոց ցեղասպանության ժխտման համար նախատեսվում է 1 տարվա ազատազրկում և 45 հազար եվրո տուգանք : Քննարկումը սկսվել էր 18:00-ին և տևեց մոտ 7,5 ժամ :
Դէ ինչ, մնաց Նիկոլա Սարկոզիի հաստատումը: Իսկ նախագահի կողմից ստորագրվելուց հետո այն արդեն կստանա օրենքի ուժ:
Ավելացնեմ, որ ըստ թուրքական Hurriyet-ի՝ «Ֆրանսիան ցանկանում է ԵՄ-ի կողմից 2007-ին ընդունված «Ռասիզմի եւ այլատյացության դեմ պայքարի» շրջանակային համաձայնագրի մեջ ներառել հայկական օրինագիծը եւ Հայոց ցեղասպանության ժխտումը քրեականացնող օրինագիծը տարածել ԵՄ բոլոր երկրներում։
Եթե հայկական օրինագիծը հաստատվի Սենատում եւ ներառվի ԵՄ-ի շրջանակային համաձայնագրի մեջ, Հայոց ցեղասպանության ժխտողներին ԵՄ-ի երկրներում կսպառնա 1-3 տարի պատժաչափ»:

0

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...