Friday, February 10, 2012

Դու և սթրեսները

Հարցերին պետք է պատասխանել "այո" կամ "ոչ":
1. Քնում ես 8 ժամից պակա՞ս:
2. Խոսակցության մեջ մտնելով հաճա՞խ ես ընդհատում զրուցակցին:
3. Նախասիրություն զարգացնելու, գեղեցկության սրահ և ժամանցային ակումբ հաճախելու ժամանակ բոլորովին չունե՞ս:
4. Խի՞ստ ես նյարդայնանում որևէ մեկին սպասելիս:
5. Արա՞գ ես քայլում, մեքենա վարելիս գերազանցու՞մ ես արագությունը:
6. Հանգստանալիս մեղքի զգացողությու՞ն ես ունենում աննպատակ վատնած ժամանակի համար:
7.Համբերությունը չի՞ բավականացնում ատամները մաքրել 2-3 րոպե, ինչպես ընդունված է:
8. Մշտապես ամեն տեղից ուշանու՞մ ես:
9. Հաճա՞խ ես երկար "կախվում" հեռախոսից:
10. Դժվարությամբ ես լիցքաթափվում և շեղվում պրոբլեմներից:
11. Արձակուրդում չես եղել ամսից ավելի՞:
12. Ոչնչով չզբաղված մարդիկ նյարդայնացնու՞մ են քեզ:
13. Մեկ տարուց ավելի է՝ չես այցելել ատամնաբույժին կամ ուրիշ բժիշկների:
14. Ամեն ինչ անմիջապե՞ս ես ձեռնարկում, մի՞շտ ես պատրաստ հընթացս ներգրավվել աշխատանքի մեջ:
15. Վաղու՞ց է, ինչ չես գնացել կինո, թատրոն կամ հյուրընկալվել ծանոթներին:

1-3 "այո" պատասխան
Ցայտնոտը, բարեբախտաբար, առայժմ քեզ չի սպառնում: Ընդհակառակը՝ դու հսկայածավալ ազատ ժամանակ ունես: Տնօրինիր այն հօգուտ առողջության, սկսիր զբաղվել լողով, այցելել մարզադահլիճ և գեղեցկության սրահ:

4-7  "այո" պատասխան
Քո օրակարգը համարժեք է առողջ ապրելակերպին: Դու խելամտորեն հերթագայում ես հանգիստն ու աշխատանքը՝ հասցնելով զբաղվել քեզնով, փոխշփումներ ունենալ, թատրոն գնալ, այլ խոսքով՝ ճիշտ ապրել ու վայելել կյանքը:

8  "այո" պատասխան
Դու մշտապես ցայտնոտի մեջ ես, իսկ դա վտանգում է առողջությունդ: Միշտ լարված ես, ժամանակ չունես հիվանդանալու և մրսածությունն անցկացնում ես ոտքի վրա: Ժամանակ չունես պարբերաբար հետազոտվել բժիշկների մոտ, մինչև իսկ՝ ականջ դնել օրգանիզմի պահանջներին: Դադարիր սկյուռիկի նման պտտվել փակօղակի մեջ, անցիր կանոնավոր օրակարգի:  
0

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...